Träning och ledig dag

God dagens! 

Idag har jag varit inne i stan och tränat, handlat och varit på jobbet en snabbis. 

Skulle träna kl 9.30 när jag kom in till stan och hade släppt av Jonatan på jobbet men blev så jäkla omotiverad så du kan inte ana! 

Så jag sket i det och åkte och handlade istället ich tänkte åka hem... Men! Då såg jag Johanna Toftby på Willys och hon har ju blivit sjukt fin i kroppen så då kom mitt jävla anamma tillbaka. Så jag betalade och la in maten i bilen sen gick jag till gymmet. 

Det blev...

2,5 km Criss
5 km cyckel
30 min core pass ( bålträning i grupp) 
1 timmes styrketräning
Och 2 km löpning! 

Nu är jag hemma igen och förhör Lovisa på engelska läxa sammtidigt som jag äter lunch/frukost. 


Nu ska jag ringa till den där jäkla gubben som jag köpte gräsklipparen av. Den har dött och går inte att få igång. Och nu har jag bytt tändstift på den och den startar fortfarande inte så nu är jag inte glad!! 

Uppdatering kommer sen om hur det gick! 

Har i alla fall fina blommor på bordet! Köpte dom i torsdags och håller sig fortfarande fina! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0