Sovmorgon

Igår somnade Filippa kl 19.00 och sov till 06.15 idag! Det är sömnrekord! 
Dock så somnade jag sent så jag var helt borta när hon vaknade, la henne i min säng och matade henne. Jag låg och halvsov tills Lovisa skulle upp. 
Gick och la mig igen och kl 9 domnade Filippa igen ich vi sov tills Jonatan kom hem vid 10.40! 

Så himla skönt och välbehövligt! 


Tog detta och precis när jag knäppt av kortet och 2 sekunder efter det så vaknade hon och ser ut så här så fort ögonen öpnades:) 


Goa lilla unge! 

Nu har vi ätit frukost/lunch! 

Omelett med bacon:)


Ligger i soffan med en sovande lillplutta på mig och kollar på Masterchef. 

Idag ska vi på föräldraträff på BVC. Och ikväll ska jag och tjejerna till Michaela och barnen och få kvällsmat! LYX!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0