Skolavslutningar

I onsdags kväll hade lovisas skola avslutning. Duktiga och laddade barn som sjöng Idas sommarvisa:) 


( hela skolan som sjunger!) 

Efter avslutningen är det tradition i fröjered med tårtkalas. Man tar med en tårta för varje barn och så blir det en hel tårtbiffe där man tar av vilken tårta och hur mycket man vill:) 

Detta blev vårt bidrag... 




Den blev ihopslängd på 15 min. Marängbottnar, smörkräm, jordgubbar inuti och bär på toppen.




Här är mammas alldeles egna lilla märkesdiva! Ralph lauren klänning och converce skor:) 

Igår var det jobb hela dan men först träning ihop med mamma! Styrka, löp, Criss och squats. Jag har sån träningsverk i benen idag så jag har problem att sätta mig ner... 


Det här är utan tvekan dom skönaste byxor jag ägt. Från Gina tricot! Kommer inte ihåg vad dom kostade men typ 349kr kanske?! 

Jag har för ca 2 v sen börjat med lite "vanlig mat till Filippa. Hon älskar det! 

Nu äter hon en portion med gröt och lite puré till det. 
Tog en liten serie bilder igår... 


Tuggat och sväljer duktigt...






Vansinnig blir hon bär det tar för många sekunder tills nästa sked är på väg. Och då har hon inte svalt det första än:) 


Lite gos med storasyster sen. Betty är mindre nöjd med Filippa:) 


Idag har vi varit på skolavslutning igen. Fast nu var det min lilla kusin och lovisas och filippas låtsaskusin som slutade.... 

Efter avslutningen blev det go fika hemma hos Alexandra!



Lovisa, Filippa, Wilma, och Mickaela!

Sen körde jag Lovisa till hennes pappa. Då hon ska vara där i helgen. Och jag och Filippa åkte hem till Jonatan! 

Nu ska jag snart koka lite färskpotatis. Ikväll blir det sill ( till Jonatan) lax ( till mig) och potatis. Och sen lite gottigt till efterrätt! 

Ha en riktigt bra kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0