Jobb, sjukhus sova!!

Idag har jag jobbat fram till, hm ja nä jag kommer inte ihåg. Kanske till 17?! Sen åkte vi hem och jag lämnade av Jonatan, Filippa och Lovisa sen drog jag på massage! 

Helt underbart! Jag vet inte när jag var så avslappnad sist! 
Ska lägga ut mer om det imorgon ( idag).

Filippa är ju som jag sagt förkyld och ikväll blev det väldigt täppt ochbjag tyckte att hon var ganska ansträngd i sin andning så efter en massa skrik och gråt, koksalt, vyssande, sugande med näsfrida, så åkte jag med Filippa in till kss. 



Det var ingen fara än så länge, som har inhalerat henne och gjort en ordentlig undersökning men det var ok förutom den jäkla täppan men jag skulle bara fortsätta som jag gör 

Och nu har vi precis kommit hem och jag har nu varit uppe i ganska exakt ett dygn! Vilket innebär att nu är jag trött så jag hoppas att pluttan sover några timmar nu! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0