Jobb och middag

Idag har jag jobbat hele dagen lång. Eller nä men till 16.30 i alla fall sen åkte vi ut till Marita och Bengt och fick gid mat där! 




Lovisa kom hem idag efter att ha sovit hos en kompis inatt:) 

Hon hade hoppat på studsmattan och 
skulle göra en volt och landat fel så hon har fått en liten stukning på handleden men det var nog ingen större skada skedd för när hon inte tänkte på det så använde hon handen precis som vanligt. Ville nog mest ha lite uppmärksamhet:) 

Nu kollar jag på love happens, Lovisa sover, Filippa är på väg att somna och Jonatan sitter uppe vid datorn och grejar:) 

Imorgon är jag ledig och ska vara hemma och pyssla tänkte jag! Ska bli väldigt skönt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0