Jobb, kalas och ja....

Idag fick vi lite sovmorgon till 9.00 och sen fix inför jobbet.

Idag har Filippa varit hemma med Jonatan när jag jobbat. Och vid 12 tiden kom dom in... 

Och nu ska vi notera att jag är väldigt noga med vad båda mina barn har på sig när vi är både hemma och ute.... 

Så här kommer Filippa till stan och butiken idag!! 

Inte ok men ändå mer ok om det inte varit för att vi skulle på kalas direkt efter jobbet! 


Whitetrash??!!! 

Ja! 
Det är filippas pappa som har klätt henne. Pyjamas, sockar som absolut inte matchar, solhatten ovanpå huvudet på sned.... Och så är han nöjd över att man inte behöver hålla i flaskan.... !!!! 

Jävla människa!!  

Dock så är jag imponerad att han fick med skötväskan och som tur var så hade jag packat ner andra kläder där i... Så nu ser hon normal ut igen och inte som en unge någon som varit blind klätt på;) 

Nu sitter vi i bilen på väg till tibro och ska fira sussi som fyllt år!:) 














Kommentarer
Postat av: Emma k

Alltså jag döör så kalasfin Filippa är 😉😂

2014-06-15 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0