Ingen tid...

Jag har ingen tid över. Det är fullt upp precis hela tiden. 

Idag har vi varit hos mamma hela dan. Lovisa har ridit och lekt med Sally.

 
Filippa är vaken så mycket på dagarna så det finns inte så mycket tid över till något annat längre.

En liten powernap på ca 10 minuter tig hon sig i alla fall.man får vara glad för det lilla:)

När vi kom hem klippte jag gräset, lagade mat och tvättat. 
 
Jäklar vad solen har tagit idag! 


Som en kräfta! 


Nu ska jag bara döda en fluga som jag märker stör Filippa sen ska jag sova. 

Imorgon är det träning, rensning av farmors förråd, jobb och hälsa på filippas farmor och farfar:) 

Sov så gott! 

Kommentarer
Postat av: Marita

Men Filippa har väl en far ! :)

2014-06-09 @ 07:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0