Igår och idag

Igår var jag och mamma på gymmet. Hon har med börjat träna igen vilket jag tycker är kul så slipper man träna själv! 

Måndag och tisdag tränade vi och imorgon. Igår träffade jag Jessika som är instruktör på gymmet och gjorde en uppföljning på mitt program och ändrade vikterna. Och det är ju riktigt kul att se resultat så snabbt. Har ökat vikter på nästan alla olika muskelgrupper!:) 


Jag eftersättas och Filippa har precis fått mat:) 

Sen jobbade jag och sen åkte vi hem! Antar jag för jag kommer ärligt talat inte ihåg om vi gjorde något annat. Det är helsnurrigt i huvudet just nu. Och det som inte står i almanackan kommer jag inte ihåg. 

Jo men för sjuttan vi va ju på BVC med Filippa. Hon fick 2 sprutor och vägas och mätas. Nu väger hon 7.1 kg och är 66 cm lång! 

Hon börjar bli stor nu!:) 

Sen åkte Jonatan och jobbade och jag och Filippa la oss kl 21.30. Somnade och sov till 08.00 idag!!!! Förutom en liten väckning runt 5 tiden så har vi sovit hela natten! Och det var ruggigt skönt för i morses när jag vaknade så kände jag mig lite som en människa faktiskt, vilket var skönt för det var ett tag sen! 


Filippa sov till nästan 9 ich när hon vaknar så ler hon innan hon ens slagit upp ögonen:) 

Idag har jag tvättat några maskiner, plockat lite och klippt gräset! Och trimmat vilket jag INTE kommer göra om! 

Jag trimmade ca 10 min utanför vår grind och på dom minuterna så hann jag få 4 myggbett på ena låret och två blinningbett på vardera skinka!! Och det är fasen inte kul för jag får som någon allergisk reaktion mot både mygg och blinningar för dom blir svinstora och höga!! INTE KUL!! 

Nu väntar jag på att Jonatan ska komma hem så ska vi iväg en tur! Ha en bra kväll!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0