Gårdagen och idag!

Igår var jag inne i stan på förmiddagen. Hjälpte min faster att rensa lite hos farmor då hon ska flytta i veckan... Hittade ett tack kort från min student i en av lådorna hos farmor:) 


Det är inte svårt att bli lite nostalgisk näran ser kortet för det känns som om det var igår, men nästa år är det 10 år sedan jag slutade skolan! 

Tänk jag har redan hunnit jobba heltid i 9 år! Och innan studenten jobbade jag med lite olika saker även då.. Så jäklar vad mycket man kommer jobba igentligen! Om jag nu inte vinner på lotto ( vilket är omöjligt för jag varken spelar eller köper lotter) eller om kanske Jonatan blir rik så han kan försörja mig. Då kommer jag inte jobba lika mycket... Men ändå jobba:) ( sidospår) 

Sen åkte vi i alla fall hem till faster och åt en sen frukost och satt och pratade! 

Efter det åkte jag och Filippa hem för att göra en riktig snabbatädning av HELA huset då vi skulle ha hit en mäklare som ska värdera huset åt oss... 


Sen en sväng till tidaholm för att handla lite och Filippa höll hårt i inköpslistan:) 

Sen blev det en snabbis till farmor och farfar där Filippa fick banan:) hon har ju börjat äta lite vanlig mat nu. Väldigt lite. Men hon vill gärna ha mer hela tiden... 


Idag då.... 

Mäklaren var här i förmiddags, sen åkte vi in till jobbet och jobbade ett tag. Sen har vi gått på stan. Jag köpte några nya skor, Lovisa fick shorts och köpte lösnaglar som hon ska ha på sin avslutning imorgon. Och Filippa fick inget. ( första gången) och det är egentligen för att hon redan har allt som finns att köpa på kappahl, Lindex och H&M! Hemskt men sant. 

Nu sover båda tjejerna och jag ska lägga mig och läsa lite för att förhoppningsvis somna ganska snart! 

Imorgon är det tårtbakning som står på schemat! 

God natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0