En tur till Gränna

Idag var vi lediga allihopa ( förutom ett möte i morses) och Lovisa har varit hemma i helgen så vi passade på att hitta på något ich det blev en tur till Gränna! 

Jag sa för ett tag sen till Jonatan att jag alltid velat se när dom bakar ( heter det bakar?) polkagrisar... 

Så idag åkte vi dit och jag och Lovisa tyckte det va riktigt kul att se polkagristillverkningen!! 





Sen gick vi och åt lunch på en uteservering! Och vilket jäkla toppen väder vi fick!! 




Vi tänkte åkt över till Visingsö men det var tydligen svårt att få plats på färjorna tillbaka till fastlandet och vinkade ingen lust att bli kvar över natten så vi åkte hemmåt till mamma och hämtade Betty och fick lite kvällsmat! Och nu är vi hemma:) 

Igår var vi på dop! Lilla Sebastian som är 2 v tyger än Filippa blev döpt. 
Dock så glömde jag min mobil i bilen så jag tog inga kort:/ 

Men det var ett fint dop och väldigt trevligt. God matt och trevligt sällskap:) 

Nä nu ska jag sova! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0