Bästa svåger någonsin!

Jag är helt 100% säker på att jag har den bästa svågern genom tiderna! 

Jag var för några veckor sen och städade hes hos Johannes för att underlätta lite för honom, och idag som tack så fick jag ett presentkort på massage. Han har bokat en hot stone massage åt mig! Så tisdagen den 24/6 ska jag få massage och du kan ju tänka dig hur välbehövligt det är! 

Hur snällt är inte det???!! 

Och det Jajje kanske inte tänkte på är att det ger mig en hel timme för mig själv! Det är min timme! Bara min! Inte min och filippas, inte min och jonatans eller min och lovisas. Jag ska bara få ligga och njuta! Utan någon som ropar mamma eller Frida! UNDERBART! 

Tack snälla Jajje! Du är bäst!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0