Allt i ett

Hej! 

Nu var det några dagar sen jag var här inne. Vi har haft några "lugna" dagar. ( dagar utan allt för mycket dator och mobiler) 

Midsommarafton blev väldigt lyckad. Vi åt, skrattade, snappade, åt och drack lite till:)  ( vissa mer än andra så klart;)





Midsommarbordet bestod av, räkor, västerbottenpaj, ägghalvor med majo och räkor, köttbullar, prinskorv, olika sillar,lax, Skagensheescake, potatis, bröd och ostar! 




Efter det blev det min mest misslyckade tårta någonsin! Den rasade:) 

Men som tur var hade jag två!:) 





Alla ungefär lika dragna blev medlidande på jonatans skogsrunda. (Han är smått besatt av den och den ska alltid gås när det är någon här. Och midsommarafton var inget undantag. 

Kvällen var slut runt 02 här men jag glömde ta mer kort! 



Igår var vi i stallet och Lovisa pysslade om golden... 


Och Filippa provade solglasögon som Lovisa fick av Gunnvor och Bengt! ( Lovisa var överlycklig, hon fick en hel låda med solglasögon som hon ska sälja när hon har sitt fika stånd igen:) 


Igår 23.20 och jag vill sova och lägga Filippa som inte alls är med på noterna! 


04.00 i morses vaknade Filippa och var precis täppt i näsan. Hej och inte välkommen förkylning! 

Det kan inte vara mer olägligt just nu!! 
Hon är dock glad ändå!:) 

Nu ska jag göra mig klar för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0