Varmt

Jag är som jag sagt 1000 ggr, jag är ingen sommarmänniska!! 

Jag vill ha långbyxor, snygga stövlar och en långärmad tröja! Ich frammför allt inte gå ich vara varm hela jäkla tiden!! Blir tokig av det här!! 

Nu har jag i alla fall lagt mig i sängen och ska strax sova med fläkten som står på högsta fart och blåser på mig! Älskar det! Ska njuta av att frysa lite nu!:) 

Igår var vi hos min bror med familj och fick grillat och sen va vi på traktor race.




Kusinerna som delar lite på vagnen:) 


Idag har jag jobbat hela dan. 
Har gjort iordning i vårt fikarum, målat om och grejat lite så det skulle bli fräscht!

Alltid roligt att förnya lite:) 

Och nu på kvällen har vi haft 
"6 månaderskalas" för Filippa;) mamma, Linn och jonatans mamma, pappa och bror va här:) måste ju fira att hon blivit ett halvår ju! 




Paket fick hon och dom var väldigt roliga att öppna!:) ( i alla fall det prasslande pappret)




Nu är det dags att sova för imorgon är det jobb och träning igen! 

I nya träninskläder hoppas jag, har inte provat dom än men räknated att det passar:) 

God natt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0