Uppe innan tuppen

Herregud igår när jag la mig så var jag lite för ambitiös igen. Eller jag tänkte att jag skulle gå upp vid 05.30 åka in och träna och sen jobba lite innan öppning för det är en del som måste vara klart innan 10.00... 

Men så blev det inte. För när klockan ringde 05.30 så kände jag mig mer död än levande och det fans inte en enda möjlighet att fysiskt kunna ta mig upp. Så sov lite till och nu har jag matat Filippa och ska strax gå upp och åka till jobbet.

Igår var jag ute och gick på morgonen och när vi bara har ca 1 km kvar hem så hoppar ett rådjur fram ur skogen ca 1.5-2 m frammför oss, så jag ryter till på Betty så hon inte ska sätta efter det och hon stannar till några sekunder sen jävlar drog hon all världens väg efter det där rådjuret... 


Om man zoomar så ser man en liten vit tuss springa och rådjuret en bit frammför..



Vet inte hur långt hon sprang efter men det var in i skogen i alla fall. Så jag gick hem och fick ta bilen tillbaka efter ett tag och där står den dumma jäkla hunden på grusvägen precis där hon sprungit ifrån mig  med svansen mellan benen och är rädd! Byracka!:) 

Idag ska jag baka inför lördag då Lovisa ska ha sitt fikastånd igen!!:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0