Träning och jobb

Idag var jag och tränade innan jobbet vilket var mindre bra... Eller bra var det väl men det var så brutalt jäkla varmt där inne och så plus att man tränar så man svettas ännu mer gjorde att jag inte hann att bli sval innan jobbet som det var helt sjukt mycket att göra på idag. Så jag svettades väl ungefär fram till 14 tiden.... Och det är ju superkul att det är mycket att göra men så fort jag fick chansen tig jag en vända till fläkten:) 

Filippa har varit med på jobbet idag och nu börjar hon bli jobbig att ha med. Hon sover inte så mycket längre och hon vill inte ligga själv utan ska vara med hela tiden... 

Satt vid datorn förut och då sitter hon och bankar på tangentbordet och kastar  
Saker runt sig och lever jävel! 


Inte still en sekund!! 

Efter jobbet åkte vi hem och åt och tagit det lugnt. Är sjukt trött. Tror att det är värmen som tär på en. 

Filippa har lärt sig en ny min... 






Hon ser sjukt kul ut när hon gör så:) 

Nu ska vi sova här för imorgon är det jobb igen och på kvällen ska vi åka på hopptävling för då ska Lovisa tävla!:) 

Och äntligen för jag träffa min stora fina tjej igen!! Som jag längtar!!❤️

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0