Träant

Fy och blä vad svettigt det är överallt just nu!

Jag vill ha höst!!! 

Jag har jobbat fram till kl 15 med undantag för en fikade Mickaela! 
sen gick jag och Filippa för att träna. 


Filippa ligger och tränar på en matta bredvid mig! Gapar och har sig gör hon så ingen missar att hon är med!! 

Jag är så jäkla dyngrrött och svettig att jag inte vet hur fasen jag ska få av mig kläderna som nu klibbat fast på hela kroppen! 
Yäck!!



Och sminket glömde jag tvätta av mig innan jag började träna så efter all torkning i ansiktet är det bara fläckar med smink kvar! 

Nu måste jag ta mig i kragen och fixa till mig så vi kan åka på lovisas tävling snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0