Soliga dag

Vilket väder vi har!! Helt galet skönt ju! 

Idag startade jag, Filippa och lillasyster Linn dagen med en långpromenad. 

Filippa låg/satt i vagnen och gillade skarpt att Elliot ( mammas hund) var med då hon tyckte att han var väldigt kul att se på!:) 



1.1 mil blev det totalt. 


Och helt klarblå himmel! Men det var sinnessjukt vart att gå i värmen. 



Efter frukost, lite sol och vad i mammas pool så åkte jag pappa och Filippa ut till farfar och sen åkte vi förbi farmor på hemvägen och hälsade på henne med:) 


Nu har jag lagt Filippa i sin säng efter att   Hon somnade som en stock i min famn:) 

Min lilla gos unge! 

Imorgon ska vi till BVC för att väga, mäta ich träffa någon läkare för att göra 6 månaderskontrollen:) 


Nu ska jag med sova, känns som om det skulle vara välbehövligt! 

Sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0