Slut på ledigheten!

Nu har jag varit ledig i 9 dagar och jag har jobbat 4 av dom:/ 

Inte för att jag varit tvungen utan för att jag får abstinens utan och jag verkligen älskar mitt jobb så jag vill vara där!:) 

I helgen var vi hos Annika och Johan och fick massa god mat och hade det riktigt mysigt! 

Tog en så fin bild på Filippa ich Jonatan när vi va där... 


Igår va vi hos farfar och hälsade på ihop med jonatans mamma och pappa...

Och idag har jag jobbat. ( på min sista semesterdag;) fast bara några timmar. 

Mamma och Filippa lus




Sen jade vi grannarna över på kvällsfikat och nu ligger jag med en sovande och genomsvettig Filippa på bröstet! Måste bära in henne innan jag blur helt dyblöt! 

Imorgon ska jag jobba! 

Hoppas du har det helt underbart och att du har några lediga dagar! 

Måste försöka plocka av alla vinbären från buskarna med innan dom blir dåliga! 

Finns massor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0