Lite hopp

Ja det blir lite hopvigt här just nu, jag har kommit av mig helt med bloggandet. Så kommer jag på det och då får du läsa om några dagar i taget:) 

I onsdags tror jag det var så åkte jag Jonatan och Jajje till o'learys och åt. 


Filippa sitter inte still många minuter nu utan ska i och dra och pilla på allt som bara går! 

Efter maten så spelade vi lite bowling! 

Och jag var mer än grym! Jag har aldrig fåtter än en strike per gång jag spelaren nu fick jag 6 el 7 och flera srärrar med! Så jag vann!! Jippi tjabbadoola ho!!! 


Bajsis är då Jonatan:) 

Igår (torsdag) var jag, Linn och Filippa iväg och badade här i fröjered! Vilken jäkla värme! 

Jag är inte den första till att bada men nu är det ju omöjligt att inte bada! 

Filippa njöt i fulla drag i alla fall! 




Plask plask! 

Filippa har äntligen lärt sig att rulla runt! 
Tirsdagen den 24 juli! 6 månader och 1 vecka gammal! 

Glad tjej när hon kommer runt och har lokaliserat sig:)

Idag har vi jobbat hela dan, sen åkte jag och Filippa lus hem. Filippa sov och jag gjorde massa matlådor till veckan som kommer! Skönt att ha det klart så slipper men laga på kvällen när man kommer hem. Jobbar hela veckan nästa v så då blir det inte så mycket tid över:) 


När Filippa vaknade så var hon skållhet och hade 38.6 i temp och en timme senare 20.30 så hade hon 39.5:/ inte alls bra! 

Så nu gav jag henne en alvedon så hon skulle få sova ordentligt utan att bli störd av febern... 
Men jag vet inte om det var något jäkla tjack i den suppen för nu är hon helt över speedad i stället! 




Nu ska jag leka lite med lusen innan hon förhoppningsvis somnar! 

Nu är det en vecka kvar sen kommer äntligen Lovisa hem igen!! Saknar henne så det gör ont i hela kroppen:/ 


Min fina fina tjej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0