Idol

Idag blev det en sväng till Stellas lekland igen fast idag var vi där med Michaela, Wilma och Ludde! Mycket roligare!:) barnen lekte och vi satt och prata skit:) 

En perfekt aktivitet med andra ord!:) 

Sen åkte vi hem och nu har jag bakat bullar och chokladcupcakes med nutellafullning och vitchokladfrosting. Tvättat och plockat lite här hemma så nu sitter jag i soffan med Filippa...
Hon har precis fått mat.. 


Nu ligger hon så här.. 


Hon bara tittar på mig. Det är skönt att man är någons idol ialla fall:) lilla skruttan. 

Nu har jag hållt min lchf till punkt och pricka sen i måndags med undantag för måndag kvällen och två glas mjölk och majs till tacotallriken...

Det har gått förvånansvärt enkelt än så länge. Inget godissug och jag har lyckats låta bli att äta något till tv på kvällen vilket är en stor last hos mig. 

Det svåra är på helgen när man vill dricka gott ( läsk) och jag vill ha godis men får komma på något annat ist... 

Nu ska jag kolla på tv med Lovisa tills tvätt och disaskiner är klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0