Blä för tidiga mornar!

Filippa vaknar nu mera mellan 
05.30-0600 och jag är mindre nöjd med det. Jag är så ruggigt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen när jag hör de där lilla hålla pipen från hennes säng! 

Men nu är vi inalla fall vakna och iordning! Nu äter vi frukost...

Mitt söta frukostsällskap denna morgonen:) 


Hon är lite sur över att hennes mat är slut redan så nu börjar surheten övergår till lip ist:) 

Strx ska vi iväg till blåbärsgården för att plocka jätteblåbär igen! 
Och efter det ska jag till jobbet! 10-14 jobbar jag idag! 

Ha en toppendag! 





Kommentarer
Postat av: Emma k

Oj här ser jag ju hur ljus hon är ☺️ Vilken skillnad mot förut... Å korthårig också! Sötonge! Får ses snart och leka med flickorna 😉

Svar: Ja det måste vi absolut!!
Frida Nävarp

2014-07-20 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0