Barnmat

Om man inte sätter sig ber något på en hel dag så hinner man med väldigt mycket ska jag lova! 

Tränat
Handlat mat till Filippa
Varit på stellaslekland
Jobbat ca 3 timmar
Lekt med Filippa
Köpt målarfärg
Handlat mat
Klippt nästan halva gräsmattan
Gjort
Barnmat
Städat hemma
Bakat daimsnittar (utan att smaka själv!)

Ja det var det hela... Nu när jag skrev upp det kändes det inte som så mycket ändå... Men Filippa tar mer tid än vad man tror det lilla trollet! 


2 olika sorter blev det...

En med broccoli, potatis, palsternacka, mjölk och rapsolja.

Och i den andra morötter, potatis, palsternacka, mjölk och rapsolja! 

Så nu hoppas jaga att det duger åt lilla fröken:) 

Lovisa har åkt med sin farfar och kompis till fröjered där det är en stor mopedträff där. Den hålls en gång om året och det är massa folk och lite olika aktiviteter.. 

Så nu ska jag försöka läsa nya hembakat vilket är så där när man ska köra lchf... Men då vet jag vad jag ska hitta på när vi får besök! 
Sen får vi se hur det går för jag har  en hund som är lite uppmärksamhetskåt här...



Nu är hon sur igen så det är bäst att ta henne! Filippa alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0