Vaggan

Jag berättade ju igår att jonatans mamma och pappa var här med vaggan som bebis ska få sova i. 

Det är en vagga som jonatans pappa gjort till Jonatan när han skulle fördas och sen sov Johannes ( jonatans lillebror) i den och nu ska våran lilla plutt ligga där i. 
Så än så länge är det bara två nämn som finns där men det kommer fyllas på under åren...:) 


Den var i furu förut så Marita ( svärmor) har målat om den och gjort den så här fin. Tycker den är bedårande! 



Så igår bäddade vi med de nya lakanen som mamma sytt och så lilla elefanten fick sin plats. 


Det är en liten speldosa:) 


Nu ska jag bara mäta så mamma kan sy en sänghimmel med:) sen är den perfekt!

Åh jag är så pirrig! 
Nu ska jag hämta Lovisa i stan för nu är hon tillbaka från Göteborg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0