Vad hände???

Jag undrar vad fasen som hände med mig?!
 
För ca 4-5 dagar sen så fanns det inget jag var sugen på, inget jag ville ha att äta. allt kändes äckligt och inget var gott.... så har det varit de sista månaderna och även om jag självklart ätit så har jag lixom inte haft någon hungerkänsla eller något som hellst sug på något över huvud taget och det har ju varit både tråkigt och lite frustrerande....
 
Men så hände något för några dagar sen, eller snarare i går ror jag det var.. 
 
Jag är så fruktansvrt hungrig hela tiden! PÅ ALLT!!! kött jag vill ha kött och grönsaker och frukt i mängder!!! inte socker och godis det har jga inget sug efter men mat!
 
Fy fan så gott det vore med en stor fet köttbit med en riktigt god sallad till det! Och bröd! 
 
Jag dregglar bara jag tänker på det och då ska jag tala om för dig att det är det enda jag just nu kan tänka på. Så det är ett fruktansvärt dregglande just nu...
 
vad ska jag göra?? kan ju inte äta hela tiden och jag har ingen ork att göra någon mat heller....
 
gaaahhh blir tokig!!
 
Det här är vad jag ligger och tänker på!! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma k

Kroppens rop på bränsle inför förlossningen :) ät och ladda, kommer behövas! Kram Emma

2014-01-06 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0