V 40!

V 40!!! Nu är det lixom färdigt att komma! Finns inget kvar att vänta på. Allt är färdigt hemma, jag är redo att förda, Jonatan har fullt upp så han tycker varje dag att den kan stanna bara idag med... Så säger han varje dag. Och på kvällen säger han, " det vore ju skönt att få sova inatt för jag är så trött, men imorgon kan det sätta igång vid 7" och så säger han varje dag och kväll...

Och jag tycker att det kan komma precis när fasen som helst för jag är väldigt klar med att vara gravid nu. 

Så här ser magen ut idag...


Den är stor men ändå tydligen inte enorm för alla som frågar när det är dags och får svaret " om 6 dagar" blir väldigt förvånade och säger " men oj! Du är ju inte alls stor om det är så nära!!"

Jag själv tycker jag är EMORM och dessutom har jag börjat bli lite svullen märker jag... 
( inte bara på magen) 

Annars är det som förra veckan, dålig sömn, foglossning, trött annars helt ok.
Bebisen har nu fixerat sig och ligger åt rätt håll så den har gjort sitt den med:) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0