V 39

Jösses vad dagen har gått fort! 
Jag har varit nere på jobbet och fixat med lite papper och även skyltat om. Fått bort lite av julen och nästa vecka ryker resten! 

I torsdags gick jag in i v 39. Och idag är det 11 dagar kvar till beräknad förlossning.
Bebisen är ju färdigutvecklad och ligger bara där inne och gottar till sig:) 

Läget med mig är som du redan vet lite halvtaskigt... Foglossningen blir bara värre och värre och trötthet är jag men däremot så tycker jag att det går lite bättre att äta nu. Det står en inte upp i halsen på samma sätt som för ett tag sen, så det är riktigt skönt.humöret har med varit bättre tycker jag. 

( vet dock inte vad resten av min lilla familj tycker;)

Så här ser magen ut idag... 

Fortfarande inga nya bristningar utan bara dom gamla som jag fick med Lovisa som tyvärr är kvar. Och nu dom sista dagarna/veckorna( vilket jag hoppas att det inte är) så borde jag väl ändå kunna klara mig från att få några nya eller?! 

Vet inte om jag skrev det men bör jag var hos bm den 2 januari så hade jag gått upp 8 kg tror jag det va, och bebisen ligger med huvudet nedåt som den ska! 


96% avklarat bara 4 kvar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0