V 38

Idag har jag gått in i v 38!

Och jag mår verkligen skitdåligt!

Igår låg jag hela dan då jag hade så ont i magen och idag har jag både ont i magen och mår så fruktansvärt illa så jag vet inte vart jag skall ta vägen!!

I morses var vi på mvc och allt såg bra ut. Bebisen ligger tack och lov med huvudet nedåt.

Jag har nu gått upp 8 kg! Fy farao! Inget kul alls men jag hoppas verkligen att det och mycket mer försvinner när bebis behagar att komma ut:)

Som det är just nu lider jag nästintill. Jag mår inte alls bra jag vill bara få det här klart så att jag slipper stump så här längre och att jag kan sätta mig upp utan att det gör ont eller tar emot och att det skall kännas som om något stort är på väg uppur halsen!

Dessutom har foglossningen nu mera satt sig i fram med. Så nu gör det dessutom ont så fort jag rör på mina ben vilket är fruktansvärt jobbigt!

Fruktansvärt gnälligt inlägg men det är tyvärr så här det är nu mera...

I morses var jag och jobbade med lite papper men fick åka rätt så snabbt då jag inte fixade att sitta upp;(
Så nu är jag hos mamma och ligger i hennes säng och vilar!

 
Så här ser magen ut idag. 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0