Torsdag?!

När man är ledig fler dagar än vad men jobbar så har man inte riktigt koll på dagarna märker jag...blir helt snurrigt i skallen av att vara ledig.

Jag har precis kört Lovisa till skolan och gått och lagt mig i sängen igen.
Det tär på en att sova så jäkla dåligt hela tiden, somnar sent och upp tidigt och dessutom vakna ett 5-10 tal ggr varje natt med...
Men vad fasen gnäller jag på nu... Vi ska se hur det blir när bebisen väl är här.

Kanske blir som Lovisa, som var vaken HELA nätterna de första 3 månaderna och stensov på dagarna.
Hm... Då kan vi snacka om att ni får höra gnäll. För då ska man ju ha med i beräkningen att jag var 10 år yngre än vad jag är i dag och 10 år på en människa gör en hel del!!

Herregud under tiden som jag skriver det här har jag fått putta till på Jonatan och fått säga "ANDAS" för han håller helt plötsligt upp med andningen och håller andan ett tag tills det inte går mer så tar han ett andetag och så likadant igen. Inte ens sova klarar dom utan oss kvinnor;)

Gick in på min väderapp och såg att det ska bli 10-11 minusgrader i helgen med.. Ja men nu passar det att komma! Har varit regn och + hur länge som hellst och nu när man vill att set ska ljusna och gå mot den årstiden så kommer kylan. Kommer vi ha snö på sommaren och sol på vintern sen? Man vet aldrig...

Nä nu ska jag vila lite för nu svider det i ögonen!

Jo jag har ju varit och hämtat bilbarnstolen eller babyskyddet som bebisen åker i de första månaderna och ställde den i fram i passagerarsätet och nu står den där för att jag inte orkat flytta på den än men Gud så sjukt det känns att det står en sån där, för en liten snuttig bebis! Väldigt overkligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0