Thai house och massa ärenden

Jäklar vad jag har hunnit med idag. Betat av nästan allt jag hade på min långa lista. 
Det enda som blir kvar på listan varje gång är "glasögon" ... 
Jag måste skaffa nya då mina gamla är trasiga. 
Och det hade inte eller har inte varit något problem förrän nu. För nu måste jag helt plötsligt se något när jag går upp på nätterna. 

Förut räckte det att jag visste vägen till toan men inte nu längre.

Men i alla fall så är det fruktansvärt svårt att ta sig till den där jäkla optikern!

Men det andra på listan är klart och nu har jag 400 kort att göra iordning i ett album för år 2013! 

Notera att det var 400 bilder! 400!!!!!! 
Jag lär ha att göra i 3 månader. 

Sen vart det jobb och nu pr vi hemma och har ätit kvällsmat och Jonatan har åkt till jobbet. Så nu är jag och tjejerna hemma själva. Och lillsessan har varit vaken sen 17.45 och är fortfarande vaken! Vad händer?? :) 

Det är så mysigt med denna lilla människan och jag är helt tagen av henne. Jag skulle kunna sitta med henne och gosa 24/7! 

Nu ska jag kolla på hart of dixie. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0