Sovdags?!

Ja jag har inte så mycket att berätta nu när vi är på sjukhuset. Dagarna ser lixom likadana ut. Förutom att jag idag för första gången har varit utanför sjukhuset på 4 dagar och fått lite frisk luft:) 

Åkte iväg och köpte sallad till mig och Jonatan och hyrde film:) 

Så nu har vi ätit och haft myskväll på vårt lilla rum:) pluttan sov hela tiden ända tills Jonatan skulle åka hem och jag skulle sova... Så nu är hon jätte glad och sprallig och vi lär inte kunna sova än på ett tag...:/ jäklans onge:)


Idag har hon dock varit en jäklans gnällspik! Så fort jag lagt henne ifrån mig på tex sängen och jag fortfarande sitter bredvid har hon börjat gallskrika och så fort jag tagit upp henne blir hon lugn och nöjd igen. 

Men nu är hon i alla fall glad och det är huvudsaken:) 

Sov så gott!! 

(Två timmar senare) 



Kommentarer
Postat av: Fia

Söta fina underbara ❤️ Lilla Skruttemaja nu ser du till att bli frisk så jag får träffa dej någon gång för att vänta till du är 6 månader Det tänker jag inte göra 😉 Försök nu alla ni fina att ha en bra dag! Vi tänker massor på er ska ni veta ❤️ Kram

2014-02-02 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0