Shopping och pappa-besök

Fick ju lite fin besök av pappsen idag. Han ska till USA snart igen så det va kul att han kom och hälsade på lite innan han åker iväg! 

Betty som älskar pappa över allt annat blev lite förbryllad när han helt plötsligt skulle hålla bebisen ist för att mata henne:) 


Efter att pappa åkt vidare så åkte jag och bebis och hämtade Lovisa på skolan och far in till stan. Äntligen kom jag till jobbet och hann med en hel del faktiskt! 

Tur att Lovisa var med som kunde sitta och gosa med lillan under tiden som jag jobbade... Sen gick vi till stan och köpte kläder till tjejerna och sen gick vi ut och åt. 

Mys på hög nivå:) 

Nu ligger Lovisa i sängen och ska sova och jag och lillan gör detsamma. Vi är dö trötta idag. Jag behöver verkligen få sova några timmar innan hon vaknar igen och jag hoppas att näsan håller sig ren i några timmar nu. 

Sov så gott! 


Plutt i sin nya pyjamas:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte Jonathan hemma? :) hur tycker han det är att vara pappa nu? :)

2014-01-25 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0