Överväldigande

Vilken dag och natt det varit. Det är så fruktansvärt konstigt att hon är här nu, att hon faktiskt är våran. 
Jag har fortfarande inte förstått att det är hon som varit i min mage. 
Att hon inte bara är till låns... Kommer nog ta några dagar att smälta allt:)

Pluttan sover gott nu och har sovit nästan hela dagen med små korta undantag då hon kollat läget och vem som hållit i henne just för stunden:)

Ska berätta mer om förlossningen och sånt sen men just nu är jag för trött då jag inte sovit en blund inatt och bara ca 1 timme nu på kvällen så behöver vi få lite sömn allihopa:) 

Imorgon ska vi åka hem om allt går bra inatt, ska bli skönt att komma hem och sova i sin egen säng och mysa med pluttan i hennes nya hem. 

Lovisa har varit här idag och stoltare storasyster går nog inte att hitta på denna planet, hon höll så fint och var så försiktig med henne så du kan inte ana:)helst  ville hon inte att någon annan skulle ha henne men delade motvilligt med sig av lillasyster:) 

Inatt sover Jonatan på sjukhuset med oss, och det känns väldigt skönt att ha honom här<3 

Nä nu måste jag försök få lite sömn innan hon vaknar:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0