Nybadad

God morgon på er! 

Eller morgon det är snart lunch ser jag:) 

Natten har gått bra men jag har nog vaknat minst en gång var 30 minut och kollat så hon andas! Hon sov bredvid mig inatt för bådas skull, jag ville verkligen få sova lite och hon bara gnydde och gnällde när hon låg i "plastbaljan" så flyttade över henne till mig och då somnade hon gott. Sen var vi uppe vid 02.30 och bytte blöja och sen 03-05 ammade hon. 

Allt har funkat bra hittills och nu är hon nybadad vilket hon tyckte var en smärre skräckupplevelse! Första gången hon skrek sen hon kom ut! Gallskrek!:)

Men nu är hon nöjd och glad igen. 

Så nu väntar vi på att pappsen ska komma tillbaka, han hämtar bilen och bilstolen. Ska förbi Apoteket och sen köpa blöjor sen ska vi bli bortskämda och få lunch hos farmor och farfar:) 


Ha en bra dag allihopa! Och på tisdag när jag ska jobba igen ska vi passa på att köpa upp e ROSA garderob åt lillpluttan:) 

Jag lever just nu i en lyckobubbla och kan inte fatta att jag har två ( TVÅ!!!) helt underbart perfekta barn och den bästa sambo man kan tänka sig! 
Och som om inte det vore nog så har vi familj och vänner runt oss som inte går att jämföra med något annat! Jag är en väldigt lyckligt lottad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0