Morgon mys

God morgon! 

Jag har varit uppe sen kl 8, Jonatan sen 9 och grodan sover fortfarande med ett undantag då hon åt lite i ca 30 minuter.
Och nu stensover hon igen.

Just nu tror jag att vi fått den snällaste lilla bebis man kan tänka sig. Hon är exemplarisk. Hon äter var 4 timme. Hon skriker inte en massa utan är nöjd bara hon är med. Och hon sover på nätterna. 

SNÄLLA GUD GÖR SÅ ATT DETTA HÅLLER I SIG!!!

Jag har varit uppe och duschat, sminkat och tagit på mig MINA VANLIGA kläder! Mina vanliga byxor som är aningens väldigt tajta i midjan vilket kanske inte är så konstigt:) 

Ska ta bild sen och visa hur magen ser ut, och hur mycket den sjunkit ihop redan. Även om det är en hel del kvar så är det ju fantastiskt vad det läker fort trots allt. 

Det blir mycket bebis nu men det är ju mitt liv och min bubbla just nu:)


Nu ska jag mysa lite till:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0