Magen

Nu hat det gått 3 dagar sen lillan kom ut och kroppen hämtar sig väldigt bra. 

Efter jag fått Lovisa hade jag väldigt ont i nästan 2 veckor efter födseln, magen kommer jag inte ihåg men med tanke på alla bristningar jag fick då har jag svårt att tänka mig att den drog ihop sig något vidare snabbt... 

Efter denna graviditet och förlossning så är det väldigt olikt förra gången. 

Jag känner fortfarande av foglossningen , men det är också det enda. 
Jag mår än så länge väldigt bra, jag känner mig inte helt utmattad och jag har heller inte ont när jag ska kissa osv. Däremot så har jag har väldigt mycket och ont av eftervärkarna vilket jag inte hade sist. Men det har funkat helt ok med Alvedon och panodil... 

Det här är den sista bilden jag tog på magen...


Och det här kortet är taget idag... 


Jag tycker att den har gått tillbaka väldigt bra på bara 3 dagar. Jag trodde det skulle ta mycket längre tid, men jag ser stor skillnad från dag till dag! 

Vilket så klart är jätte skönt. 

Imorgon tänkte jag försöka gå ut och gå en sväng, man får ju ändå tänka på att vara försiktig då kroppen gått igenom något enormt och väldigt påfrestande. Men det kan vara skönt att komma ut lite och ska bli kul att prova nya vagnen:) 

Nu ska jag hänga lite tvätt och ladda en ny maskin sen ska jag passa på att sova lite innan lillan vaknar och ska ha mat igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0