Lördagens bravader

Idag har vi varit inne på förlossningen halva dan då jag inte tyckt att jag känt bebisen som jag brukar sen i förrgår.

Så dom gjorde ultraljud och kollade så att allt såg bra ut och det gjorde det tack och lov.

Hon har även varit och petat och haft sig på livmodertappen och den är mogen så nu är det nog inte så långt kvar tills det är dags trodde hon. SPÄNNANDE!! 

Efter förlossningsbesöket så åkte vi och åt lunch och sen hem och då kom jonatans mamma och pappa hit med vaggan så den ska jag visa kort på imorgon för den blev så himla fin!! 

Och nu på kvällen så har vi varit hos Maria och Björn och hälsat på:) mycket trevligt. Så nu ska vi sova för ögonen går i kors:)

Sov så gott!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0