Läkar undersökning och bröstpump

Idag har vi varit på KSS för att väga och ta lite blodprov och göra läkarundersökning på lillsessan. 

Allt såg bra ut, och hon är frisk och kry och en väldigt nöjd och fin bebis sa läkaren:) så det var ju ett gott betyg hon fick. 

Efter det gick vi till avdelningen för förtidigt födda små bebisar ( vet inte hur avdelningen stavas:) där jag skulle ta lite blodprover och hämta en bröstpump då jag tänkt donera mjölk eftersom jag har mat för 10 ungar i mina:) 

Nu ligger vi i soffan mätta och glada båda två och pumpen var underbar då det släppte på spänningarna och värken i brösten:) så nu ska vi vila/sova en stund. 


Hon har varit uppe och ätit typ var 2-3 timme hela natten och bakslag gör hon som en jag vet inte vad så ammat, och  bytt blöjor har jag gjort ett X antal ggr inatt. 
Och så sjuk som jag är började jag hänga tvätt och plocka iordning på lite sånt vid ett av blöjbytena runt 03... 

Ja så nu är vi trötta som sagt... Inte bara vi.. Betty undrar vad fan det är som händer med hennes förut så lugna tillvaro.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0