Jag kommer fortfarande i dom!!

Jag är just nu så nöjd och glad! 

Jag fick för mig att gå upp till garderoben för att kolla hur mycket det fattas för att jag skulle kunna dra på mig mina gamla jeans och byxor som jag hade innan jag blev gravid. Man brukar ju trots allt bli en hel del större över rumpan och höfterna..

Och lite tajtare är dom MEN jag får utan krångel på mig allihopa!!

Nu är ju det här en dum bild för att visa byxorna men här har jag på mig dom... Precis när jag blir it gravid typ i v 6-7 någonting...

Och detta är idag!! Jippi!!



Jag har dock lite problem att knäppa dom, det fattas en du så där 15-20 cm:) 

Så nu har jag i alla fall byxor att ta på mig när bebisen är ute. Vilket den inte verkar planerat att göra idag heller!! 

Däremot tycker jag att magen har sjunkit lite, och när vi var på förlossningen så sa läkaren även att den fixerat sig så det är ju toppen!!! 

Nu ska jag gå ut och ber mig en nybakad tekaka till lunch, orkar inte göra något när det bara är jag hemma utan det får bli något bättre ikväll när Jonatan och Lovisa har kommit hem. 

Det enda jag gjort idag är plockat lite, kollat på Maria wern på TV4 play och bakat en dubbel sats med tekakor idag igen. Jäklar vad bra det är att ha i frysen:) och idag är det inget vetemjöl i utan råg, kli och lite annat.


Gottigott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0