Inte kul...

Vilken jäkla morgon. 
Lovisa har fått maginfluensa och har nu åka till sin pappa igen där dom andra barnen med är dåliga. 

Jag känner mig som den värsta mamma någonsin som inte kan ta hand om sitt barn när hon är sjuk men det är ju för att inte bebis ska bli dålig...

Och jag hoppas innerligt att jag lyckades förklara så att hon inte blir ledsen eller känner sig bortkörd för det vore hemskt! 

Jonatan är dö förkyld och i tidigt i morses hosta han så han spydde... Vet inte om han har feber men pigg är han inte... 

Och som om inte det räckte så har mjölken runnit till och mina bröst har nu växt till något så jävla enormt så det ser sjukt ut!! 
dom är hårda som sten så dom har inte någon tendens till att åka en våning ner direkt!
Och ont är bara förnamnet! Fy fasen så ont det gör. Set stasar i dom och pulserar som värsta baslådan!! 

Jag har precis stått i en varm dusch för att få det att släppa men det enda som hjälper är när lillan äter och hon orkar inte i närheten av vad som finns i ens ett av brösten!!! 

Men nu ska ni få se en så söt bild på henne som jag tog i morses när hon låg och sov!

Nu ligger hon här och tittar med sina blå ögon och hickar för fullt!:)

Kommentarer
Postat av: Marita

gud sååååååå söt!!!Vill ha !
Vilken fin bild!

2014-01-20 @ 10:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0