Hektisk dag

Idag är en rolig dag för jag har fått bli rastad ( komma ut ur huset:) 

I morses skulle vi till mvc 8.15 men precis när vi skulle åka så ringde dom och sa att bm var sjuk så fick en tid hos en annan i em ist. 
Så vi åkte och lämnade Lovisa i skolan och sen åkte jag och Jonatan till scandic i stan och åt frukost ist:) 
Riktigt gott och mysigt att hinna göra innan bebis anländer. 

Sen blev det lite jobb och sen frissan. Hade tur och fick en tid för klippning så har varit och tagit av några cm på längden och fått det genomkrupit så nu känns det fräscht igen. 

Och nu har jag varit och ätit lunch med Emma och bebis Elsa och kollat på deras nya hus som håller på att byggas och det blir kanonfint!:) vill med bygga nytt nu:) 

Nu ska jag till jobbet igen och fixa lite sen kolla på nya glasögon och sen barnmorskan... 

Men Gud så rörigt inlägg det blev....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0