framkalla kort

Bulldegen är på jäsning och frysen på avfrostning och tvättmaskinen i full gång, så jag passar på att sätta ner rumpan så att rygg och höfter får vila. 
 
Jag brukar ju en gång om året framkalla alla kort som jag tagit under det gångna året och sätta in i album. Jag tycker det är kanon att ha dem på datorn men jag har även en riktigt sur erfarenhet då jag hade alla bilder från lovisas första år på datorn och den blev förstörd och det gick inte att rädda bilderna.. så nu ser jag till att ha kopior och även i riktiga kort så dett inte händer igen. 
 
så nu sitter jag och sorterar vilka jag ska ha i albummet och inte. Man tar ju så mycket onödiga kort.. 
 
Jonatan är bättre idag och är iväg och jobbar, pipandet har dock fortsatt eftersom han var såååååå hiiiiimla dålig... och det vaaaar ju såååå synd om honom. så träffar du honom idag tänk på att han kan vara lite svagare än vanligt då han trots allt varit döende i 1 dag;) 
 
Och Lovisa är hemma!!! gud så skönt, nu är ordningen återställd i några dagar tills bebis tittar ut, då blir det väl tajkon och inga rutiner går att hålla under ett tag så jag får passa på att njuta några dagar till=) (även om jag hellst ser att dne kommer nu men det vet du ju redan)
 
ska vi köra en liten repris på det gångna året? 
En bildrepris=) 
 
året började mindre bra, lovisa fick vattkoppor och blev hemma ett tag.. 
 
Kusin sally fylde 9 år och vi var där på lite kalas=) 
 
 
Jag gick omkull med hästen och gick med denna i först 3 veckor och sen en annan skena i 3 veckor..
 
Gjorde ett gravtest den 19/ 5 som visade positivt, gjorde sen 4 till och dom visade med positivt. Happy Day!
 
 
Vi bjöd in våra familjer och berättade att familjen skulle utökas... Pappa som bor i Göteborg fick veta när han kom och hälsade på några dagar efter=) 
 
 
 
Lillasyster Linn tog studenten..
 
 
 
vi var på vårt första Ul och fick se lilla bebisen
 
 
Vi åkte till Grekland med svärföräldrarna och hade en underbar vecka där med bad och sol.
 
11 september kom en liten kusin till världen, som fick namnet Oscar. Lovisa är världens stoltaste=)
 
Vi åkte på julmarknad på Östergården med min faster och kusiner=)
 
Lovisa och hennes klass hade ett litet fint luciatåg på skolan... 
 
 
 
 
Julkulan=)
 
Det var en väldig snabbblick, men nu måste jag baka ut bullarna... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0