BVC hembesök

Lillan har blivit förkyld och har varit jätte täppt i näsan hela natten, och ja på dan nu med så klart så vi är väldigt väldigt trötta idag.

Jag har spolat näsan med koksalt och använt nässugen frenetiskt och den har ju varit vår räddning inatt kan jag lova!

Nu på förmiddagen har en barnmorska från BVC varit här på hembesök och kollat på sessan och vägt och lite så... Hon ökar fint i vikt så det var jätte bra. 


Snart kommer pappa hit på lite fika sen ska jag hämta Lovisa från skolan. 

Nu verkar hon lite piggare, eller piggare var ju ett väldigt fel uttryck på en som stensover men det har släppt i näsan just nu i alla fall.. Får hoppas att det håller i sig så det inte kommer tillbaka men det lär det tyvärr göra. 



Alltså nu ska jag sätta mig och äta frukost! FRUKOST!! Och klockan är halv 2! Och jag har varit vaken sen kl 6!! 
Men jag hinner inte!! 

Det är sjukt! Men det var likadant igår! Fast då hann jag äta frukost men ingen lunch! 

Nä jag får inte till det. Men förhoppningsvis kommer jag in i det snart. 

Men nu ska jag snabba mig med att slänga i mig lite turkisk yoghurt med hallon och pumpakärnor! 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0