Beställt tröja

Herregud nu är jag så less på mina mamma kläder, så de här dagarna jag varit hemma hasar jag mest runt i jonatans kläder och ser allmänt riktigt jävla sunkig ut! 

Och eftersom jag bara SKA iväg på den där jäkla mässan i februari så börjar jag redan nu planera vad jag ska ha på mig i brist på annat att göra... Och det är ju precis livsfarligt då jag tycker det ska bli så skönt att få använda vanliga kläder igen!! 

Och även om jag inte använt mina vanliga kläder på länge så tycker jag inte dom känns roliga att ta på utan jag vill ha nytt. Nytt nytt nytt!! 

Men jag har inte vågat köpa några kläder förutom den där hemma myströjan som jag köpte igår men den räknas inte;)
Men så idag halkade jag in på en sida son jag tyckte hade ursnygga kläder men vet ju som sagt inte hur magen kommer vara efteråt så jag vågade mig bara på en tröja som inte sitter åt... 
Denna.... 


Lite lagom så där:) 
Jag gillade den starkt så nu hoppas jag att den passar på fläskafia när bebis kommit!:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0