ballongbud.se

Hello!
 
Nu ligger bebis och sover efter att ha varit vaken ett bra tag så nu passar jag på att sätta mig vid datorn lite, och måste visa er en så kul sida som jag hittade.
 
www.ballongbud.se
 
En sida där man kan beställa typ som blomsterbud fast i ballonger istället. Finns för massa olika dagar, Alla härtans dag, bebis, när någon fyller år, examen osv. Tycker det är en genialisk ide. 
 
så här står det på deras sida...
 
Hos oss kan du beställa ett ballongogram antingen från våra färdiga exempel eller beställa ett helt eget. Kanske vill du gratta din motorcykeltokiga farbror med en ballongmotorcykel på hans födelsedag? Kanske ge en båt till seglaren? En stork till de nyblivna föräldrarna? Kanske har du en figur som är ett internt skämt mellan dig och din bästa vän? Oavsett vad du har för tokiga idéer försöker vi ordna det.
 
 
 
 
Hjärtbukett - 212
 
Och sen ska dom även ha så man kan beställa med en tex chokladask eller en nalle om man vill med budet. 
 
Det här ska jag prova när jag får någon att fira. Kanske nästa som får en liten bebis=) 
Skit kul tycker jag!
 
Gå in och kolla på deras sida www.ballongbud.se och så har dom en facebook sida http://www.facebook.com/ballongbud
 
Så kom igen nu tjejer FÖD era bebisar så jag kan köpa lite kul åt er=) 
 
Cirkuselefant - 604
 
haha älskar det!!! så kul när man kan göra något lite annorlunda. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0