Ammningsdags

Nu är klockan 03.05 och vi har lagt oss tillrätta och lillan äter. 

Inatt har hon hittills sovit i vaggan och det har ju fungerat kanonbra! Vi ändrade om våran säng igår kväll när vi skulle lägga oss så att vi fick in vaggan bredvid sängen så jag kan putta lite på den när hon gnäller och det var ju som sagt guld värt för det innebär ju att jag inte behöver gå upp eller sätta mig ens för att vagga henne! 

Imorgon eller idag blir det ju så kommer Lovisa hem. Hon åkte till sin pappa i helgen för att vara där nu när vi var på sjukhuset och så ville hon vara kvar tills idag ist. 

Så runt 12 kommer Lovisa och mamma hem och gosar med bebis. 

Nu ska vi byta sida så nu ska jag lägga bort telen... 

Hoppas du sover gott! 


Här ligger hon så sött och sover i vaggan med nya lakarn som mamma sytt åt henne:) 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0