7 dagar

Om en vecka är det beräknat att bebis ska komma. 

Det är alltså 7 dagar kvar av 280! Det är ju ingenting! 

När jag var gravid med Lovisa så startade förlossningen 6 dagar innan beräknat och hon kom ut 5 dagar innan. Så hon var lite tidig. 

Idag känner jag inte så mycket, igår hade jag förvärkar tror jag att det var. Sammandragningar som gör ont i alla fall... Men det stannade av på kvällen så det hände inget mer sen...
Idag är det en hemma dag som gäller för imorgon ska jag in till stan och har massor att göra och massa inplanterat så det ska bli kul:) 

Jonatan är inne i stan och jobbar och Lovisa är i skolan så det är bara jag och Betty hemma. Det är ju lite krångligt men bilen när Jonatan jobbar så i morse var svärmor så snäll och körde Lovisa till skolan:) 

Nä... Kanske ska gå upp nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0