Vi är hemma!

Vi är äntligen hemma! 

Pluttan är pigg och syresätter sig jätte bra helt själv och har gjort i över 1 dygn nu och då tyckte läkarna att vi kunde åka hem!!:) 

En timme efter ronden satt vi i bilen hem! 

Nu ska pluttan isoleras från allt och alla tills hon är 18 år och får ansvara för sig själv:) eller kanske tills hon flyttar hemifrån! 

Lika skönt som det var att komma hem efter en vecka på sjukhuset lika jobbigt var det..det här väntade mig...









Och blommorna som inte är allt för vana vid vatten när jag är hemma har definitivt INTE fått något när jag varit borta!:( 


Det sjukaste av allt är att Lovisa och Jonatan skröt båda två när dom var och hälsade på oss på sjukhuset om att dom städat och plockat hemma dan innan... Så frågan är ju hur faaaan det såg ut innan det?!:) 

Så.. Nu är det bara att Mats pluttan sen ska jag STÄDA! Sen ska jag mysa med min familj i ett rent och fint hem! Innan det är det omöjligt att kunna slappna av!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åå, grattis Frida till en underbar liten tjej. Otur med rs virus men skönt ändå att det gick så bra. Njut av din familj och ta hand om er ( när du röjt undan röran ).
Kram Malin

Svar: Tack så mycket:)
Frida Nävarp

2014-02-06 @ 18:18:19
Postat av: Anonym

Är det vildsvin eller inbrottstjuvar som varit framme

Svar: Vildsvin låter mest troligt tycker jag:)
Frida Nävarp

2014-02-06 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0