Tokig unge

Igår gick dan åt till att bära på barn, bära på barn, gå ut och gå med barn och sen bära på barn. 

Hon har varit så ledsen så fort jag lägger ner henne. Inte lite gnällig utan rent jäkla hysteriskt ledsen och lugnar sig inte förrän jag tar upp henne. 

Väldigt frustrerande för jag tycker inte att man ska bära runt på barnet jämt och ständigt, eller jag tycker rättare sagt inte att det funkar ( för mig) och jag tycker verkligen inte att det är någon fara om barnet skriker lite men det här är omöjligt att stå ut med. 

Nu har jag varit ute och gått i ca 1 timme. Och då är hon supernöjd så tänkte jag att, Gud så bra nu sover hon då ska jag pass på att duscha lite snabbt och äta frukost (13.15) men nä! Så fort vi kom innanför dörren så började hon igen. 

Så jag kan meddela att set blev ingen lugn dusch. Det blev en dusch av ångest, stress, sprutande tuttar, och sjungande och pratande med en bebis som är fullkomligt tokig!! 

Och så ser hon så nöjd och glad ut så fort jag tagit upp henne. 

Nu matar jag henne ich snart kommer Lovisa hem. Gin skulle varit hemma för 30 minuterades men glömde att plugga i bussen så hon fick åka med till slutstationen och så blev hon avsläppt på vägen tillbaka:) 

Snart kommer Jonatan hem och sen kommer min faster och kusiner hit och hälsar på oss en sväng! 



Så skönt att komma ut och gå! Perfekt väder nu. Inte för varmt och inte för kallt! Inget slask och gegg utan lätt är det att gå! Love it!! 




Kommentarer
Postat av: Emma k

Jag använda bärselen ett tag, skönt då har man iaf två händer fria:) inte jätte effektivt men ändå:))

Svar: Ja jag har funderat på att köpa en sån, så kanske man kan få något gjort:)
Frida Nävarp

2014-02-26 @ 10:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0