Titta på henne!!

Alltså titta på denna lilla varelse. Hon är ju så otäckt perfekt och söt och jag kan inte sluta titta på henne! 

Jag skulle kunna titta på henne hela dagarna utan att bli uttråkad! 
Så söt så det är jobbigt!:) 


Jag kommer ihåg att det var precis likadant med Lovisa. Man blir helt tagen av dom här mini människorna:) 

Jag stensomnade efter att ha ammat henne. Eller vi gjorde det båda två och jag vaknade nu. Sovit som en stock i 2 timmar. Jag har inte hört telen eller något och det händer aldrig att jag inte vaknar av den när det ringer... Men någon gång ska vara den första!

Nu ska jag skynda att göra mig iordning innan vi ska till Marita och Bengt och innan ska jag ju plocka upp Lovisa med:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0