Städ och musjävlar!!

Jag är hemma med mina tjejer idag och jag har städat och grejat på morgonen/förmiddagen. Och så naturligtvis så är jag så jäkla klantig så jag sätter igång tvättmaskinen diskmaskinen och säger till Lovisa att fånig duscha samtidigt vilket resulterat i att proppen till vattenpumpen går sönder... 

Ringer till Jonatan för att fråga hur man byter den och då måste man krypa in i ett litet utrymme där naturligtvis våra fruktansvärt ovälkomna gäster håller till. Vilket innebär ärr don gör sina behov där och det är så fruktansvärt vidrigt där inne... Så när jag får reda på att jag ska in där försöker jag ta mod till mig och tänka bort det äckliga och att det kan komma både möss och spindlar men det går inte... 

Det börjar krypa i hela kroppen och paniken gör sig väldigt påmind och några hundradels sekunder senare sitter jag som ett barn och gråter i ren panik, så Jonatan som satt i andra änden av luren sa " jag kommer hem gumman och ordnar det" " gumman jag kommer hem så du kan lugna ner dig nu" " du måste skuta gråta nu" och Lovisa som står i duschen säger (naturligtvis ovetande om hur otäckt det är att gå in där) " mamma jag kan göra det om du inte vågar"

Jag känner mig som stans värsta mes!! 

Så nu har Jonatan kommit hem och byter proppen och jag myser med bebisen:)



 

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag vill också mysa, inte byta propp :)

2014-02-12 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0